Jak nie stracić motywacji

Dzień pierwszy, drugi, tydzień ósmy i dziesiąty miesiąc. Co zrobić, by nie stracić motywacji do działania, odchudzania i dbania o zdrowie po pierwszych godzinach, gdy ktoś zaproponuje nam frytki własnej roboty? Jest kilka trików, które mogą pomóc. Pierwszym z nich jest dokładne planowanie posiłków i treningów, najlepiej z tygodniowym wyprzedzeniem. Dzięki temu nie umówimy się do kina w czasie, w którym powinniśmy iść na siłownię. Poinformuj najbliższych przyjaciół i rodzinę, ze odchudzasz się lub uprawiasz sport. I nie chodzi tu o stwierdzenia typu: teraz nigdzie nie wychodzę, nie oferujcie mi nic do jedzenia, przez najbliższy kwartał nie ma mnie dla świata. Przede wszystkim taka wiadomość oznacza, że stało się to rzeczywistością – wyszło poza obręb planów, powiedzieliśmy o tym, stało się to wiążące. Będzie nam po prostu głupio zrezygnować po 24 godzinach, jeśli powiemy mamie, że zaczynamy uprawiać jogging. Ostatnim sprawdzonym sposobem jest wyznaczanie sobie małych celów w drodze do ostatecznego sukcesu. Chcieć wejść w stare spodnie, dobrze wyglądać w sukience, przebiec jeden kilometr, uzyskać dany wynik. Te triki pomogą nie stracić motywacji.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: