Jedz i chudnij czyli dieta 1000 kcal

Wiosna jest szczególną porą roku, kiedy zastanawiamy się nad zmianą sposobu odżywiania. Stosunkowo mało inwazyjnym sposobem na zrzucenie kilogramów bez zbytniej ingerencji w zdrowie jest dieta 1000 kcal. Jej założenia to zapewnienie organizmowi pięciu posiłków dziennie, kolacja powinna być jednak spożywana przed godziną 19. Ważne, że można jeść właściwie wszystko (niektóre jadłospisy proponują nawet słodycze), ale w ilości nie przekraczającej 1000 kcal dziennie. Powinno się też unikać produktów tłustych, jak np. majonez. Możemy być pewni, że zdrowie na tym nie ucierpi, gdyż dostarczamy organizmowi zróżnicowanych i potrzebnych mu produktów. Ten sposób odżywiania jest najbardziej efektywny, jeśli towarzyszy mu wzmożony wysiłek fizyczny. Należy dbać o wypijanie odpowiedniej ilości płynów, co korzystnie wpływa na zdrowie. Nie powinno się jednak stosować tego systemu odżywiania dłużej niż miesiąc. Z pewnością zapobiegnie to problemom z kondycją organizmu. Warto jednak poradzić się wcześniej lekarza.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: