Letnia dieta na zdrowie

Latem nie możemy narzekać na brak owoców i warzyw. Na bazarach i w sklepach znajdziemy świeże i pachnące produkty, z których z łatwością przyrządzimy zdrowy posiłek. Jest to zadanie o wiele łatwiejsze o tej porze roku, niż w zimie, kiedy musimy natrudzić się by dostarczyć organizmowi witamin i minerałów. Taka letnia dieta doskonale wpłynie na nasze zdrowie, a także na sylwetkę. W jaki sposób można wykorzystać sezonowe warzywa i owoce, by dieta nie była monotonna? Doskonałym sposobem na przyrządzenie warzyw jest ich grillowanie. Można użyć grilla kuchennego lub specjalnej patelni. Doskonałe będą również warzywa z piekarnika. Wystarczy pokroić je w plasterki, a następnie pokropić oliwą i posypać przyprawami, na przykład ziołami prowansalskimi. Po niedługim czasie będziemy mogli cieszyć się smacznym posiłkiem, który doda nam energii. Warzywa można również faszerować (papryka, pomidory, bakłażany, cebula) na przykład serem czy ryżem z przyprawami i mięsem. Warte polecenia są także zupy kremy. A owoce warto zmienić w pyszny deser, na przykład mus, który podamy z lodami czy sorbet. Smacznego!

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: