Dieta rodem z Kopenhagi

Dieta kopenhaska to dość ryzykowny i rygorystyczny sposób na odchudzanie, wymagający wyrzeczeń. Zbliżające się lato to jednak czas, kiedy pragniemy nie tylko zadbać o zdrowie, ale zwłaszcza zrzucić zbędne kilogramy. Dieta kopenhaska może pomóc, ale nie jest to dieta dla każdego. Nie powinny jej stosować osoby skłonne do omdleń, mające problemy z cerą czy włosami. Zdrowie może zostać zachwiane ze względu na dostarczenie mało zróżnicowanych i często niewystarczających organizmowi składników odżywczych. Dieta trwa 13 dni i nie należy jej przedłużać. Jej zasady opierają się głównie na stałych godzinach posiłków i rezygnacji z kolacji. Śniadanie składa się jedynie ze słodkiej kawy lub herbaty, ewentualnie startej marchewki. Pozostałe dozwolone produkty to jajka, mięso (wołowina, kurczak) i sałatki. Trzeba przestrzegać ilości składników podanych w jadłospisie. Zdrowie nie ucierpi, jeśli podejdziemy do diety rozsądnie. Warto zatem poradzić się lekarza, czy ten sposób na schudnięcie nam nie zaszkodzi.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: