Gdzie znajdziemy witaminę C

Witamina C jest bardzo ważna dla naszego organizmu. Wspomaga ona naszą odporność, wpływa tez korzystnie na stan skóry i włosów. Na szczęście, witamina ta okazuje się łatwo dostępna. Znajdziemy ja wielu owocach i warzywach. Szczególnie dużo tej witaminy zawierają jabłka, maliny, truskawki, cytryny, pomarańcze, grejpfruty, kiwi, czosnek, cebula, papryka, kapusta, pietruszka, pomidory. Najlepiej jeść codziennie witaminę C na co najmniej dwa czy trzy posiłki. Zwłaszcza zimą, gdy nasza odporność może być nieco słabsza, a w powietrzu krąży wiele wirusów, warto pamiętać o codziennej dawce witaminy C. Można też ją łykać w tabletkach, aczkolwiek wtedy wchłania się gorzej, niż w pożywieniu. Poza witaminą C, należy tez pamiętać o innych witaminach i dbać o to, aby znalazły się w naszej codziennej diecie. Ważne SA witaminy A i E, które znajdziemy w marchewce czy tłuszczach roślinnych, a które budują zdrową, dobrze nawilżoną skórę bez wyprysków. Nie można zapominać o witaminach z grupy B, które wpływają i na skórę, i na krew, i na mięśnie, a które znajdziemy w roślinach strączkowych, zbożach i produktach zwierzęcych.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: