Jak się zdrowo odchudzać

W dzisiejszych czasach, pełnych sztucznego, wysoko przetworzonego jedzenia, które jest jedynie skoncentrowanym źródłem kalorii i zawiera niewiele składników odżywczych, zachowanie prawidłowej wagi ciała dla wielu ludzi staje się czymś bardzo trudnym. Otyłość, zwłaszcza w krajach wysoko cywilizowanych i najbogatszych, jest od wielu lat prawdziwym problemem. Właśnie nieodpowiednia dieta oraz brak wysiłku fizycznego są głównymi przyczynami otyłości. Co robić? Przez trzy kolejne dni spisuj dokładnie co zjadasz, aby poznać własne nawyki żywieniowe. Wyznacz sobie cel bo zdrowa jest utrata 1kg na tydzień. Znajdź najlepszą dla siebie dietę; nisko-tłuszczową lub nisko-węglowodanową. Ogranicz do minimum spożycie alkoholu i zwiększ aktywność fizyczną. Nie daj się skusić na dziwne i szybkie diety. Nie jedz wysoko przetworzonych i sztucznych pokarmów. Nie łudź się, że schudniesz jedząc niskokaloryczne lub dietetyczne produkty. A przede wszystkim nie rezygnuj, nie poddawaj się! Powolny, ale stały spadek wagi jest lepszy niż szybkie schudnięcie. Wtedy masz większą szansę by nie utyć ponownie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: