Jak zacząć biegać

Nowy rok, nowy sezon, kolejna wiosna, kolejne postanowienia. Tak, teraz zacznę biegać, wezmę się za siebie, schudnę i stanę się lepszym człowiekiem – myślimy. Dodatkowo chcemy podreperować zdrowie, polepszyć kondycję, zaimponować znajomym. Nie ma w tym nic dziwnego – bieganie to najlepszy sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów, nie ma co do tego wątpliwości. I wiemy o tym, siedzimy na fotelu, zajadamy ciasteczko i myślimy o tym, jak jutro zaczniemy biegać. Dość! Porzuć ciastka, załóż wygodne buty sportowe i wyjdź na dwór pobiegać. O ile nie trwa akurat apokaliptyczna burza, to każda pogoda jest dobra na bieganie. Choć rozpoczęcie swojej przygody polega jedynie na wyjściu na dwór, warto wiedzieć jak zacząć, żeby się nie zniechęcić. Nie biegaj bez przerwy do utraty tchu, nie narzucaj sobie zbyt szybkiego tempa. Najlepiej biegać tak, żeby móc bez przeszkód rozmawiać z drugą osobą. Istnieje wiele planów treningowych, które zakładają w pierwszych tygodniach lekkie przebieżki na zmianę z marszem.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: