Licz kalorie i chudnij

Co człowiek, to dieta – nie ma co do tego wątpliwości. Współczesne media i Internet zasypują nas milionami diet-cud, dziesięciodniowych jadłospisów i przepisów jak schudnąć 15 kg w tydzień. Okazuje się jednak, że najprostsze sposoby są najlepsze. Człowiek średnio powinien spożywać 2000 kalorii dziennie. Ograniczenie liczby konsumowanych kalorii pomoże w zrzuceniu wagi i uzyskaniu zgrabniejszej sylwetki. Kwestie tego, ile kalorii spożywać na diecie, są podzielone. Jeśli ćwiczymy fitness lub chodzimy na siłownie, powinno być to ok. 1200-1400 kalorii. Inni uważają, że lepiej jeść jeszcze mniej i nie ćwiczyć wcale. Tak naprawdę wszystko zależy od naszego organizmu. Najważniejsze jest dbanie o zdrowie. Jedni będą czuć się wyśmienicie spożywając mało kalorii, inni zemdleją pierwszego dnia. Przede wszystkim obserwujmy, co i jak jemy, sprawdzajmy kaloryczność kupowanych produktów i dokonujmy mądrych wyborów. Może się na przykład okazać, że sałatka którą kupujemy żeby schudnąć, ma mnóstwo majonezu i przez to jest równie kaloryczna, co hamburger. Dzięki liczeniu kalorii będziemy zdrowsi i chudsi.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: