Mierz chęci na zamiary

Aby przebiec maraton, wystarczy dziesięć tygodni treningów trzy razy w tygodniu – przeczytamy na wielu stronach internetowych. I oto mamy już pomysł na nowe osiągnięcie, nową przygodę i wyzwanie. Zaczynamy treningi, po których jesteśmy wykończeni. Nie sprawdziliśmy bowiem, że trening ten przeznaczony jest dla osób z pewnym doświadczeniem w joggingu. Porażka nie jest dla nas, nie możemy się poddać, pracujemy jeszcze ciężej. Gdzie w tym wszystkim zdrowie? Takiego pytania nie mieliśmy czasu sobie zadać. A przeforsowanie organizmu to jedna z najgorszych rzeczy, jaka może nam się zdarzyć. Wiedzą o tym alpiniści, którzy latami przygotowują się do wysokogórskich wypraw, wie każdy, komu zdarzyło się znaleźć w niespodziewanej sytuacji. Wśród sportowców o forsowaniu najwięcej wiedzą maratończycy. Nawet oni dbają o swoje zdrowie, wiedzą, że przesadzając, doznają kontuzji, nabawią się przeciążeń i koniec końców w ogóle nie wystartują. Najlepszym przykładem tego jest fakt, że trenując do maratonu nigdy nie przebiega się całego dystansu, lecz tylko jego siedemdziesiąt procent.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: