Zdrowie i energia na śniadanie

Jak dobrze zacząć dzień, by aż do wieczora mieć siłę i energię do działania? Odpowiedź jest prosta – bardzo ważne jest odpowiednio skomponowane śniadanie. Jak wiadomo jest to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, nie można więc go absolutnie pominąć. Jakich produktów należy unikać, przygotowując śniadanie, by wyszło nam ono na zdrowie? Przede wszystkich tych słodkich, które dostarczają naszemu organizmowi dużych ilości cukrów prostych. Nie jest więc dobrym pomysłem zjadanie drożdżówek i nadziewanych rogalików. Należy również unikać słodzonych płatków śniadaniowych. To prawda, są niezwykle smaczne, a niektóre również atrakcyjnie prezentują się w naszej miseczce, jednak wystarczy przeczytać informacje dotyczące składu umieszczone na opakowaniu, by stracić apetyt. Cukru jest tam z pewnością najwięcej. Spożywając słodkie śniadanie, damy swojemu organizmowi potężną dawkę energii, lecz będzie to energia krótkotrwała. Wkrótce poczujemy zmęczenie i senność. Podobnie jak po śniadaniu zbyt tłustym. Najlepszym wyborem na śniadanie będą produkty naturalne – soki (oczywiście bez dodatku cukru), produkty wielozbożowe (pieczywo, płatki), produkty mleczne, chuda wędlina, warzywa i owoce oraz jajka. A do tego pyszna mieszanka ulubionych herbat oraz ziół.

Witam na moim serwisie! Nazywam się Aurelia Nowicka i jestem lekarzem psychiatrą z dużym doświadczeniem zawodowym. Bloga prowadzę w formie pasji. Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą wiedzy medycznej. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do pozostania moim czytelnikiem na dłużej, Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: